ההבדל בין מגבר ביתי למגבר מקצועי של תקליטנים ומארגני אירועי

בבואנו לבחון את ההבדל בין מגבר מקצועי ובין מגבר ביתי ניתן לראות שקיימים הבדלים רבים, כאשר הראשון שבהם קשור לרמת ההספק החשמלי. רמת הואט במגבר הביתי היא הרבה יותר קטנה לעומת המגבר המקצועי וכמו כן הרעשים במגבר הזה הרבה יותר קטנים. רמת חיסכון החשמל גדולה יותר ולכן ברור שאם אתם מחפשים היום מגבר ביתי כדאי יהיה לשים לב לכל הנתונים שלו.

למה תקליטן חייב מגבר מקצועי?

בעוד שבבית הפרטי המטרה היא לעשות שימוש במגבר מבלי להפריע לשכנים ומבלי ליצור רעש חזק מידי, הרי שבאירועים המטרה שונה. בפועל התקליטן צריך לגבור על רעשים חזקים ולכן הוא חייב שהמגבר שלו יהיה מספיק חזק ורציני. במקום כמו אולם אירועים, מועדון או פאב צריך מגבר עם הספק חשמל ועם כוח הרבה יותר רציני ולכן ניתן לראות שכל התקליטנים עושים שימוש במגברים חזקים.

האם כדאי לשכור מגבר נייד?

אם אתם זקוקים למגבר נייד לאירוע חד פעמי כדאי שתיקחו בחשבון את העובדה שלקנות מגבר כזה זו הוצאה כלכלית מאוד גדולה, ולכן כדאי לשקול את השכרתו. כשמדברים על השכרת מגברים כאלה מדברים על הוצאה של מאות שקלים לעומת אלפי שקלים על קנייתו, ולכן ברור למה עוד ועוד אנשים בוחרים באופציה הזו.

כמה צריך לעלות מגבר ביתי?

זה מאוד תלוי איזו חברה ייצרה אותו, איפה אתם קונים אותו ומהם הנתונים הספציפיים שלו. תמיד מומלץ להשוות מחירים ולבדוק את כל הנתונים לפני שאתם מבצעים את הרכישה כי חבל להיכנס להוצאות כלכליות מיותרות.

 

להזמנת מוסיקה לאירועים חייגו: 052-2706944